My Blog List

Translate

  • PANAS

    Thursday 26 May 2016

    Video : Sebijak-Bijak Mahathir, Boleh Ditipu Oleh Seorang Facebooker



    Pendedahan berani beserta bukti-bukti sahih yang dilakukan oleh pengaturcara sambilan, Azharuddin Othman @ Abdullah sebentar tadi telah membongkar banyak perkara disebalik kejayaan Deklarasi Rakyat yang cukup dibanggakan oleh kem Tun Dr Mahathir sejak minggu lalu.

    Hanya kerana RM 4,000 yang gagal dilunaskan oleh seorang Facebooker yang dikenali sebagai Ratu Naga, penipuan Tun M untuk menjatuhkan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib melalui jalan belakang, dibongkar dengan penuh keaiban.

    Dalam pendedahan Azharuddin sebentar tadi, dia mendakwa, dia bakal mendapat upah sebanyak RM 5,000 untuk membekalkan 1.2 juta nama bagi membolehkan mereka melengkapkan Deklarasi Rakyat. Dalam kenyataan medianya, Azharuddin mendedahkan, Ratu Naga ada memberitahu bahawa, T
    un M enggan namanya dikaitkan dengan komplot keji ini.

    Menariknya, disebalik keengganan Tun M dikaitkan dengan komplot ini, Tun M dilihat begitu bangga menayangkan berikat-ikat kertas deklarasi yang kononnya ditandatangani secara sah oleh rakyat Malaysia, walhal ianya dipercayai ditandatangi oleh mereka yang menerima upah untuk menyediakan deklarasi berkenaan.

    Malah beberapa pemimpin pembangkang dan aktivis pro pembangkang juga dilihat begitu bangga bergambar dengan jutaan kertas berkenaan sambil memprovok Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib meletakkan jawatan. Perkara ini memang cukup melucukan.

    Umum mengetahui, Tun M mempunyai akal yang panjang dan pintar dalam menilai sesuatu. Namun, beliau gagal dalam menilai keberkesanan kerja orang bawahannya sehingga begitu mudah diperbodohkan dengan deklarasi yang ditandatangani oleh 200 ribu mayat, 300 ribu penduduk tetap warga Indonesia dan bakinya terdiri daripada anggota tentera dan orang awam.

    Ada dakwaan mengatakan Ratu Naga dan 3 yang lain menerima RM 10,000 setiap seorang dimana RM 5,000 telah dijanjikan kepada Azharuddin untuk melaksanakan tugas haramnya. Namun begitu, tidak dapat dipastikan kesahihan dakwaan ini, cuma apa yang ingin diberitahu, Azharudddin jelas telah ditipu oleh Ratu Naga hanya untuk menyediakan 1.2 juta nama untuk menyokong deklarasi gila berkenaan.

    Sekarang, semuanya telah terbuka dan terbukti, setiap satu niat jahat untuk menjatuhkan seseorang individu pastinya akan dibalas terus oleh Tuhan tanpa perlu menunggu hari pembalasan. Paling utama, sebijak-bijak Tun M dalam mengaut keuntungan untuk dirinya kini telahpun diperdaya oleh sindiket pemerasan wang VIP yang mengakibatkan, maruah dan reputasi Tun M kini hancur musnah pada mata masyarakat.


    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Video : Sebijak-Bijak Mahathir, Boleh Ditipu Oleh Seorang Facebooker Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top