My Blog List

Translate

  • PANAS

    Wednesday 1 June 2016

    Ini Baru Betul Pencinta Teddy Bear!



    Dikalangan kanak-kanak mahupun orang dewasa, menyukai atau memiliki koleksi anak patung beruang atau teddy bear bukanlah satu perkara yang menghairankan. Hampir semua kanak-kanak pernah memiliki sekurang-kurangnya satu teddy bear yang akan menemani mereka sewaktu tidur. Malah dikalangan orang dewasa juga turut mempunyai perangai yang sama.

    Namun lain pula halnya dengan satu keluarga di Rusia apabila mereka memilih memelihara seekor beruang hidup sebagai haiwan peliharaan mereka. Svetlana dan Yuriy Pantelenko telah memelihara beruang berkenaan sejak 23 tahun yang lalu dan menariknya, beruang berkenaan turut membantu pasangan suami isteri ini melakukan kerja rumah.

    Malah, haiwan seberat 136 kilogram dan tinggi 2.13 meter ini, turut duduk bersama dengan pasangan ini sewaktu menonton televisyen, waktu makan dan juga waktu tidur. Jadi tidak hairanlah apabila jiran tetangga pasangan ini mendakwa, mereka telah menemui teddy bear yang sebenar dalam hidup mereka.

    Beruang yang bernama Stepan ini dikatakan cukup gemar bermain bola sepak dan antara rancangan kegemarannya dalah perlawanan bola sepak. Menurut Svetlana, Stepan amat suka di peluk malah sepanjang mereka memeliharanya, beruang ini langsung tidak pernah bertindak agresif malah beruang ini dikatakan cukup manja dan amat suka dibelai.


    Tidak hairanlah apabila pasangan ini amat gemar memeluk beruang ini. Menurut Svetlana lagi, beruang ini tidak pernah menggigit dan paling teruk bagi Svetlana adalah, Stepan amat kuat makan sehinggakan kadang kala, wang gaji mereka hanya diperuntukkan untuk membeli makanan semata-mata.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Ini Baru Betul Pencinta Teddy Bear! Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top