My Blog List

Translate

  • PANAS

    Thursday 28 July 2016

    Isteri Bunuh Suami Dengan Ramas Buah Zakar




    Boleh dikatakan, setiap pasangan suami isteri akan mengalami masalah rumahtangga. Tanpa mengira apa jua puncanya, pasti akan terjadi pertelingkahan antara suami isteri dan ada diantaranya melibatkan keganasan. 

    Inilah yang berlaku terhadap sepasang suami isteri di Tien Giang, Vietnam. Akibat terlalu berang apabila sisuami mengasari isteri hanya disebabkan oleh pintu rumah mereka dikunci si isteri sewaktu suami pulang daripada kerja, seorang isteri tergamak membunuh suaminya dengan meramas buah zakarnya sewaktu bergelut.

    Pasangan Le Kim Khai dan Phan Thi Kim Chuong  pada mulanya hanya bergaduh apabila Phan enggan membenarkan suaminya masuk sebelum mangsa bertindak membuka pintu dengan gergaji. Sebaik sahaja memasuki rumahnya, Khai terus membelasah isterinya tanpa belas kasihan.

    Dalam keadaan kelam kabut berkenaan, isterinya mencapai apa sahaja untuk melindungi dirinya sehinggalah tanpa dia sedari, dia telah meramas buah zakar suaminya dengan kuat selama lima minit. Keadaan itu menyebabkan suaminya jatuh terduduk dan isterinya terus memijak perut suaminya sebelum bertindak melarikan diri.

    Semasa kejadian, terdapat beberapa jiran yang datang menjenguk rumah pasangan ini. Sebaik melihat Khai sedang mengerang kesakitan, beberapa jiran telah bertindak menghantar Khai ke Hospital bagi mendapatkan rawatan. Malangnya, sebaik tiba, Khai telahpun mati akibat tindakan Chuong ini.

    Dalam perkembangan yang sama, Chuong telah ditahan oleh pihak polis Vietnam, dua jam selepas kejadian ini berlaku dan kes masih lagi disiasat. 
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Isteri Bunuh Suami Dengan Ramas Buah Zakar Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top