My Blog List

Translate

  • PANAS

    Wednesday 28 September 2016

    Bapa Peralat Dua Anak Jual Syabu



    Seorang lelaki fikirkan tindakan dia membawa dua kanak-kanak untuk menjual dadah dengan pelanggannya di Plaza Universiti, Jalan UMS di sini boleh menutup ke­giatan jenayahnya. 

    Namun, taktik itu tidak ber­hasil apabila dapat dihidu pihak polis yang berjaya mencekup suspek bersama dua lagi rakan jenayahnya yang berusia 33 dan 38 tahun di plaza berkenaan pukul 7.30 malam kelmarin.

    Ketua Polis Daerah Kota Kinabalu, Asisten Komisioner M. Chandra berkata, penahanan ketiga-tiga lelaki itu seterusnya membawa kepada penemuan dadah jenis syabu seberat 503.56 gram dianggarkan bernilai RM65,000.

    “Kesemua mereka ditahan ketika dipercayai ingin bertemu pelanggan untuk menjual dadah. Suspek datang ke kawasan tersebut menaiki sebuah kereta Perodua Viva dan dua daripada mereka turun dipercayai untuk bertemu pelanggan.

    “Polis kemudian membuat serbuan dan menahan kesemua suspek termasuk pemandu kereta berkenaan,” katanya pada sidang akhbar selepas perhimpunan bulanan Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kota Kinabalu di sini semalam.


    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Bapa Peralat Dua Anak Jual Syabu Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top