My Blog List

Translate

  • PANAS

    Thursday 16 January 2020

    Majikan Miang Cabul Pekerja



    LELAKI Pakistan ditahan polis selepas dipercayai mencabul pekerja wanitanya, Isnin lalu. Dia yang berusia 30-an ditahan di hadapan butik pakaian di Jalan Sultan Sulaiman, Kuala Terengganu kira-kira 10 malam Selasa lalu. 

    Terdahulu sumber berkata, suspek mengajak mangsa yang juga pembantu kedai untuk keluar makan di pada 2 petang Isnin.

    Katanya, mangsa berusia 20-an yang tidak mengesyaki apa-apa hanya mengikut suspek dan mereka menaiki Perodua Myvi dipandu lelaki itu ke restoran makanan segera di Batu Buruk.

    “Suspek hanya membungkus makanan dan memandu keluar ke rumah sewanya di Pulau Kambing.

    “Ketika dalam perjalanan, suspek didakwa memegang dan menggosok paha mangsa menyebabkan wanita itu ketakutan. Apabila tiba di rumah, suspek mengajak mangsa masuk, namun ditolaknya.

    “Lelaki itu kemudian didakwa membawa mangsa ke parkir di Jambatan Angkat Kuala Terengganu dan mencabul tanpa kerelaan,” katanya dihubungi, hari ini.

    Kata sumber itu, mangsa ketakutan beberapa kali menepis tangan suspek dan mendesak untuk pulang, namun suspek bertindak lebih agresif. “Wanita itu hanya dihantar pulang kira-kira 4 petang,” katanya.

    Sementara itu, Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Terengganu, Asisten Komisioner Razmi Mohd Gunnos ketika dihubungi mengesahkan kejadian dan tangkapan suspek. Beliau berkata, suspek disiasat mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Majikan Miang Cabul Pekerja Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top