My Blog List

Translate

  • PANAS

    Friday 17 January 2020

    Semua Pilihan Dalam 1 'Kotak'



    Bagi meneruskan lebih banyak #khabarbaik, unifi menerusi produknya unifi Home menawarkan unifi Plus Box iaitu set Android 4K yang pertama oleh unifi. 

    Melalui set ini, pelanggan boleh menikmati semua perkhidmatan hiburan digital unifi termasuk saluran strim, video atas permintaan (VOD) dan kandungan interaktif.

    Bukan itu sahaja, pelanggan juga boleh menonton kandungan penstriman over-the-top (OTT) dengan hanya memuat turun aplikasi kegemaran mereka dari Google Play Store.

    Pemangku Naib Presiden Eksekutif unifi, Moharmustaqeem Mohammed berkata, tujuan utama pihaknya memperkenalkan produk berkenaan untuk menyatukan semua pilihan dalam satu ‘kotak’.

    “Dibangunkan dengan sistem operasi Android TV 9.0 Pie, pengguna dapat menikmati akses ke Google Play Store dengan suite lengkap aplikasi yang dimuat turun di Malaysia.

    “Ia membolehkan pengguna menggunakan satu Set-top Box (STB) untuk menonton strim digital unifi dan perkhidmatan interaktif yang mengandungi lebih 80 saluran,” katanya.

    Unifi Plus Box dengan pakej Ultimate Pack ditawarkan untuk pelanggan unifi Home 30Mbps dan 100Mbps manakala pelanggan baharu unifi Home 300Mbps dengan Ultimate Pack akan mendapat akses ke lima akaun unifi playTV.

    Pakej unifi Home 300Mbps dengan Ultimate Pack ditawarkan pada harga promosi RM199 sebulan manakala pelanggan baharu unifi Home 30Mbps (RM149) dan 100Mbps (RM189) dengan akses untuk dua peranti.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Semua Pilihan Dalam 1 'Kotak' Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top