My Blog List

Translate

  • PANAS

    Saturday 22 February 2020

    'Pak Guard' Curi Motosikal



    PENGAWAL keselamatan ditahan polis selepas didapati menunggang motosikal disyaki dicuri di Jalan Kuala Teriang di Langkawi, kelmarin. Dalam Op Lejang pada 12.30 tengah malam itu, suspek berusia 50 tahun didapati menunggang motosikal yang dilaporkan hilang di Kampung Kuala Melaka, pada 24 Januari lalu. 

    Ketua Polis Daerah Langkawi, Superintendan Mohd Iqbal Ibrahim berkata, anggotanya terserempak suspek dalam keadaan mencurigakan di hadapan tapak pembinaan di kawasan Padang Matsirat. 

    “Curiga dengan maklumat diberikan polis menahan suspek dan merampas motosikal sebelum dia dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Langkawi untuk siasatan lanjut

    “Hasil soal siasat, suspek mengaku mencuri motosikal itu yang dilaporkan hilang ketika diletak di hadapan rumah pemiliknya sebelum ini,” katanya ketika dihubungi, hari ini.

    Mohd Iqbal berkata, siasatan juga mendapati suspek yang bekerja sebagai pengawal keselamatan memiliki rekod jenayah lampau berkaitan kes curi. Suspek disiasat mengikut Seksyen 379A Kanun Keseksaan.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: 'Pak Guard' Curi Motosikal Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top