My Blog List

Translate

  • PANAS

    Tuesday 18 February 2020

    Siti Nadiah Hilang Sejak Sabtu Lalu



    SEORANG remaja perempuan yang pendiam dan tidak suka bergaul dilaporkan hilang sejak Sabtu lalu. Siti Nadiah Mohd Zulben, 16, dari Kampung Unta, Lahad Datu dilaporkan hilang dari rumah pada 10 pagi. 

    Ketua Polis Daerah Lahad Datu, Asisten Komisioner Nasri Mansor berkata, ibu remaja berkenaan berusia 33 tahun membuat laporan polis selepas mendapati anaknya tiada di dalam bilik. Beliau berkata, remaja terbabit tidak membawa telefon bimbit bersamanya dan keluarga remaja itu sudah berusaha mencari, namun gagal menemuinya.

    “Remaja itu dilaporkan tidak mempunyai teman lelaki, dia seorang yang pendiam, tidak bergaul dan tidak memiliki ramai rakan. Menurut ibunya, remaja itu hanya mempunyai seorang rakan iaitu jiran mereka dan rakan anaknya itu turut tidak mengetahui keberadaan Siti Nadiah,” katanya dalam kenyataan media, hari ini.

    Nasri berkata, hasil siasatan mendapati remaja itu tidak bersekolah sejak berusia 12 tahun kerana tidak mampu. Beliau berkata, remaja itu disyaki lari dari rumah dipercayai selepas dimarahi ibunya disebabkan sesuatu perkara. Justeru, katanya, orang ramai yang melihat remaja perempuan itu diharapkan tampil menghubungi balai polis berdekatan.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Siti Nadiah Hilang Sejak Sabtu Lalu Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top