My Blog List

Translate

  • PANAS

    Thursday 13 August 2015

    MARINA CHIN SANGKAL CAMPUR TANGAN ANONYMOUS DALAM BERSIH 4.0

    Penyebaran video yang didakwa dilakukan kumpulan Anonymous kelmarin berhubung sokongan mereka terhadap gerakan BERSIH 4.0 pantas mendapat respon orang kuat Datuk S. Ambiga, Marina Chin.

    Beliau menegaskan menyangkal dakwaan yang mengatakan himpunan BERSIH pada kali ini disokong oleh mana-mana kumpulan dan menegaskan apa yang mereka lakukan hanyalah untuk memperjuangkan nasib rakyat dan juga negara.

    Beliau jelas hairan bagaimana sebuah kumpulan hacker
    yang kononnya dari pertubuhan antarabangsa boleh mencampuri urusan BERSIH kerana pihak BERSIH tidak pernah mengarahkan mana-mana kumpulan untuk menggodam sebarang sistem internet samada milik kerajaan mahupun individu.

    Namun beliau seolah-olah mahu mengelak sewaktu disoal berhubung tajaan jutaan Dollar yang diterima Ambiga untuk himpunan BERSIH pada kali ini. Beliau menegaskan urusan dana adalah Ambiga dan beliau hanya mahu memastikan himpunan pada hujung bulan nanti berjalan lancar dan berjaya.

    Jelas banyak teka teki tentang NGO yang mengagungkan nama BERSIH ini. Mereka seperti menyembunyikan sesuatu berhubung sebab dan tajaan yang mereka terima untuk melaksanakan himpunan seperti ini.


    JSJM
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: MARINA CHIN SANGKAL CAMPUR TANGAN ANONYMOUS DALAM BERSIH 4.0 Rating: 5 Reviewed By: Samurai Biru
    Scroll to Top