My Blog List

Translate

  • PANAS

    Sunday 16 August 2015

    SALAH GUNA KUASA KETUA PEMUDA TAMPIN?

    Usul meluluskan meminta Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Mohd Najib Tun Abdul Razak yang diluluskan oleh barisan Pemuda UMNO Bahagian Tampin begitu mengejutkan. Disaat UMNO diserang dari dalam dan luar seharusnya barisan Pemuda Tampin bangkit mempertahankan institusi yang ada hari ini.

    Apa yang mereka lakukan kini seolah-olah bersekongkol dengan mereka yang mahu melihat UMNO hancur terus dari arena politik negara.

    Menerusi beberapa sumber yang boleh dipercayai, Ketua Pemuda UMNO Tampin sendiri bukanlah terlalu "bersih" untuk diikuti. Menurut sumber, beliau mempunyai sebuah syarikat petrol pam yang ada di Air Keroh, Melaka.

    Menariknya, menurut sumber ini lagi, beliau pernah disiasat oleh KPDNKK berhubung penjualan minyak diesel bersubsidi. Kertas siasatan juga pernah dibuka terhadap beliau tetapi dikhabarkan, beliau mempunyai "orang dalam" yang membolehkannya lepas dari sebarang pendakwaan.

    Bayangkan jika diri sendiri tidak begitu bersih, bagaimana mahu bertindak kononnya mahu membersihkan parti? Benar ahli berhak untuk bersuara. Tetapi kadangkala, jika bersuara melangkaui "suara" yang ada, ianya jelas tidak manis pada mata masyarakat.

    JSJM
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: SALAH GUNA KUASA KETUA PEMUDA TAMPIN? Rating: 5 Reviewed By: Samurai Biru
    Scroll to Top