My Blog List

Translate

  • PANAS

    Saturday 28 March 2015

    CINTA EKSPRES DI SOGO

    Seperti ramai sedia maklum Kompleks Membeli Belah Sogo kini seolah-olah menjadi pusat wajib berhimpun bagi penyokong Pakatan Rakyat yang gemarkan kekecohan dan huru hara. Walaupun sudah di beri amaran oleh Ketua Polis Negara tentang tindakan yang bakal di ambil, masih terdapat segelintir kumpulan yang kononnya tegar berhimpun di hadapan Kompleks Sogo.

    Apa yang penulis mahu tuliskan di sini bukanlah tentang himpunan sengal ini. Ada sesuatu yang terselindung jauh lebih menarik berlaku tanpa seorang pun sedar. Kisah cinta tiga segi antara Janda Meletops Nurul Izzah Anwar, kaki pembelit no 1, Rafizi Ramli dan tukang provokasi Tian Chua. Nurul Izzah seperti kita sedia maklum, janda bergetah anak Anwar yang sentiasa di pandang kononnya sebagai Puteri Reformasi. Rafizi pula duda yang orientasi seksnya tidak jelas manakala Tian Chua seolah-olah seorang desperado meraih perhatian Anwar. Di mana ada Nurul Izzah di situlah adanya Tian Chua.

    Selepas himpunan #kita lawan baru-baru ini, seolah-olah kini Rafizi sedang berusaha meraih perhatian Nurul Izzah sehingga sanggup mengeluarkan surat terbuka untuk menyeru penyokongnya berhimpun bagi meraih perhatian Nurul Izzah. Manakala Tian Chua seperti biasa dengan suara provokasi tidak berhenti. Terkini Rafizi telah di tahan pihak polis atas kesalahan menghasut. Himpunan hari ini juga tidak menampakkan kehadiran Nurul Izzah. Jadi bolehlah di katakan Kompleks Membeli Belah Sogo kini seolah-olah saksi bisu kebangkitan kisah romeo Rafizi dan Nurul Izzah. Cuma kali ini cinta mereka terbahagi 3. Rafizi - Nurul Izzah - Tian Chua.

    JSJM
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: CINTA EKSPRES DI SOGO Rating: 5 Reviewed By: Samurai Biru
    Scroll to Top