My Blog List

Translate

  • PANAS

    Friday 27 March 2015

    KEEBIADABAN PENYOKONG PAKATAN RAKYAT

    Penulis di khabarkan terdapat segelintir penyokong Pakatan Rakyat ingin mengadakan demo di hadapan Kompleks membeli belah Sogo pada Sabtu ini dan kemudian berarak sekali lagi ke KLCC bagi mengganggu kelancaran Majlis Resepsi perkahwinan Anakanda Perdana Menteri Malaysia, Dato Seri Mohd Najib Bin Tun Abdul Razak.

    Perarakan ini kononnya menuntut Perdana Menteri meletak jawatan dan mereka akan berusaha mengganggu resepsi ini. Kebetulan petisyen rayuan dari keluarga Dato Seri Anwar Ibrahim di tolak, maka mereka sedaya yang mampu untuk mengganggu urusan personal Perdana Menteri kita.

    Adalah sesuatu yang paling di kesalkan apabila terdapat tindakan sebegini. Jelas tiada langsung kesedaran sivik dan amat biadab. Bayangkan jika majlis ini anak kalian, apakah yang akan kalian lakukan. Hanya taksub kepada seorang BANDUAN sehingga tergamak mencemarkan maruah sendiri sehingga boleh menggelapkan masa hadapan peserta ini. Jelas ini merupakan satu tindakan biadab dari Penyokong Pakatan Rakyat dan Anwar Ibrahim sendiri.


    JSJM
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: KEEBIADABAN PENYOKONG PAKATAN RAKYAT Rating: 5 Reviewed By: Samurai Biru
    Scroll to Top