My Blog List

Translate

  • PANAS

    Sunday 22 February 2015

    ADAM ADLI MENYERTAI PEMUDA UMNO???

    Adam Adli Abdul Halim, aktivis politik muda yang giat menjadi pelopor dalam setiap perhimpunan menetang kerajaan sebenarnya banyak menyertai program-program akedemik yang di anjurkan oleh Pemuda UMNO. Penyertaan bekas pelajar Universiti Pendidikan Sultan Idris ini didalam program-program berkenaan jelas menampakkan kecenderungan beliau dalam menilai semula perjuangan yang dibawa setiap kali sesuatu isu melibatkan Anwar Ibrahim.

    Penyertaan bekiau di kesan sekitar 2014 sewaktu di kesan menyertai Majlis Dialog Evolusi Anak Muda Malaysia di Kelana Jaya sekitar bulan Oktober 2014. Majlis yang di anjurkan oleh Akademi Kepimpinan Kapten Hussein (AKHI) serta di naungi oleh Pemuda UMNO Malaysia ini di hadiri beliau tanpa pada mulanya di kesan oleh Audien. Dalam  reaksi spontan salah seorang panelisnya, YB Khairy Jamaluddin mahu memberi borang keahlian UMNO kepada Adam. Tapi malangnya, walau di seru namanya berulang kali oleh audien, beliau bertindak meninggalkan dewan.

    Klik link ini untuk berita lebih lanjut http://mynewshub.cc/2014/10/16/pemuda-umni-latih-pemimpin-di-akedemi-kepimpinan-kapten-hussein/

    Desas desus ini semakin kencang bila melihat beliau kini kurang aktif dalam mempromosikan himpunan anak muda. Beliau kini banyak turun dalam aktiviti kemasyarakatan anjuran bersama Pemuda UMNO dan badan NGO seperti Kitchen & soup untuk gelandangan.

    Bagi penulis, Adam Adli tidak ubah seperti planted goverment agent yang sedang ditunggu besar dan mekar sahaja. Jadi ada kemungkinan desas desus Adam Adli sudah menyertai UMNO menerusi Pemuda UMNO ada asasnya bilamana kita melihat pembabitan beliau dalam setiap aktiviti yang di anjurkan oleh Pemuda UMNO Malaysia.

    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: ADAM ADLI MENYERTAI PEMUDA UMNO??? Rating: 5 Reviewed By: Samurai Biru
    Scroll to Top