My Blog List

Translate

  • PANAS

    Tuesday 17 February 2015

    ANWAR MENUJU KEHANCURAN

    Selepas Mahkamah menjatuhkan hukuman 5 tahun penjara terhadap Dato Seri Anwar Ibrahim berhubung kes liwat beliau (mujur tidak dikenakan sebatan), hari ini dia sekali lagi hadir ke mahkamah untuk memberi keterangan berhubung kenyataan fitnah dia terhadap Menteri Luar, Dato Seri Anifah Aman.

    Kes berkenaan adalah berkaitan dengan dakwaan Anwar berhubung beberapa ahli parlimen yang mewakili Barisan Nasional akan melompat parti sekaligus membolehkan Anwar menjadi Perdana Menteri Malaysia pada 16hb September.

    Apa yang penulis lihat, Anwar terlalu banyak isu fitnah dan salah laku yang dilakukan. Bagaimana para penyokongnya melihat dia sebagai contoh sedangkan pelbagai kes masih berjalan berhubung kerenah dia didalam politik. Memanipulasikan penyokongnya supaya menjadi "pecacainya" adalah rutin di setiap kali dia menghadapi perbicaraan di mahkamah.

    Jadi secara relevannya, andai dia tewas dalam kes ini maka boleh lah di anggap Anwar kini tidak lagi relevan dalam politik dan Pakatan Rakyat yang kini jelas terumbang ambing tanpa ketua.

    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: ANWAR MENUJU KEHANCURAN Rating: 5 Reviewed By: Samurai Biru
    Scroll to Top