My Blog List

Translate

  • PANAS

    Monday 4 April 2016

    Segmen Filem : Acara Karpet Merah The Winters War



    Ribuan peminat pelakon Chris Hemsworth, Charlize Theron dan Jessica Chastain berhimpun di Universal Studios Sentosa di Singapura, petang semalam untuk melihat bintang popular Hollywood itu dengan lebih dekat. 

    Ketiga-tiga pelakon berkenaan berada di Singapura untuk menghadiri tayangan perdana filem The Huntsman: Winter’s War bagi rantau Asia Tenggara. Sebelum tayangan filem bermula, kehadiran barisan pelakon bersama pengarah The Huntsman: Winter’s War, Cedric Nicolas-Troyan untuk majlis kapet merah disambut dengan sorakan serta jeritan peminat.

    Pelakon dan pengarah meluangkan masa melayan peminat dan mengambil gambar kenangan bersama mereka. Terdahulu, sementara menunggu pelakon tiba, peminat bertuah yang menjawab soalan pengacara diberikan pas percuma menonton tayangan perdana Huntsman: Winter’s War dan juga cenderahati.

    Filem Huntsman yang mengisahkan kekejaman dua adik-beradik perempuan akan ditayangkan di Malaysia pada 14 April ini. Ia adalah prekuel kepada filem Snow White and the Huntsman yang ditayangkan pada 2012. Turut berlakon dalam filem itu ialah Emily Blunt, Nik Frost dan Sam Claflin.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Segmen Filem : Acara Karpet Merah The Winters War Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top