My Blog List

Translate

  • PANAS

    Wednesday 13 May 2015

    TERKINI : AHLI SEUMUR HIDUP DAP TERBUNUH DALAM KEMALANGAN !!!

    Penulis menerima sekeping gambar menunjukkan satu kemalangan ngeri telah berlaku melibatkan beberapa ahli seumur hidup DAP di Pulau Pinang baru-baru ini. Penulis di khabarkan rombongan ini sebenarnya dalam perjalanan menuju ke Permatang Pauh bagi meraikan kemenangan Datin Seri Wan Azizah setelah memenangi kerusi Permatang Pauh.

    Rombongan ahli DAP dari Selangor ini bertolak sekitar awal pagi dan kemalangan ini menurut siasatan pihak berkuasa berlaku akibat pemandu hilang kawalan akibat muatan berlebihan. Menurut saksi, kemalangan ini berpunca daripada gegaran di belakang kenderaan yang mereka naiki dan seterusnya mengakibatkan kenderaan berkenaan hilang kestabilan. Penulis simpati di atas kehilangan ini. Akan tetapi di khabarkan sambutan meraikan Wan Azizah tetap berlangsung walaupun beberapa ahli seumur hidup DAP ini maut di tempat kejadian.

    Penuis bersimpati di atas kehilangan ini. Semoga Lim Guan Eng dan seluruh ahli DAP Pulau Pinang dapat bersabar di atas kehilangan ini. Sesuangguhnya di Selangor masih banyak lagi Babi-Babi yang di bela bagi menggantikan kehilangan yang di alami....

    JSJM
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: TERKINI : AHLI SEUMUR HIDUP DAP TERBUNUH DALAM KEMALANGAN !!! Rating: 5 Reviewed By: Samurai Biru
    Scroll to Top