My Blog List

Translate

  • PANAS

    Thursday 12 July 2018

    Norman Hakim Timang Anak Ke-6



    Pelakon Norman Hakim dan isterinya Memey Suhaiza selamat menyambut kelahiran anaknya yang ketiga sekitar pukul 12.52 tengah hari tadi. Bayi perempuan seberat 3.35 kilogram itu dilahirkan di Hospital Bersalin & Poliklinik Pusrawi, Kota Damansara, Selangor, sekali gus menjadi zuriat keenam Norman hasil perkahwinannya dengan Memey dan sebelum itu bersama Abby Abadi. 

    Menerusi kapsyen di Instagram, Norman melahirkan rasa bersyukur yang tidak terhingga dengan kurniaan yang diberikan. “Alhamdulillah, syukur terima kasih Ya Allah. Terima kasih di atas doa kalian yang tidak putus-putus,” katanya.

    Terdahulu, Norman memuat naik sekeping gambarnya bersama Memey dan memohon agar peminat mendoakan kesejahteraan isterinya yang bakal bersalin.

    Norman mendirikan rumah tangga bersama Memey pada 2011 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Muhammad Darwisz Hakim, 5, dan Muhammad Dikhriz Hakim, 3. Manakala, melalui perkahwinan dengan Abby Abadi, Norman dikurniakan tiga zuriat iaitu Mohamed Danish Hakim, 15, Marissa Dania Hakim, 13, dan Maria Danisha Hakim, 10 tahun.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Norman Hakim Timang Anak Ke-6 Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top