My Blog List

Translate

  • PANAS

    Friday 21 September 2018

    45 Tahun Rungkai Kes Isteri 'Hilang'



    Misteri kehilangan seorang wanita sejak 1973 akhirnya terbongkar selepas suaminya yang kini berusia 70 tahun didedahkan sebagai pembunuhnya, yang turut menanam mayat mangsa di belakang rumah mereka. 

    Geoffrey Adams, 70, dari selatan Australia, didakwa membunuh Colleen Adams yang selama ini didakwanya meninggalkannya bersama dua anak mereka, 45 tahun lalu.

    Malah, sehingga 24 jam sebelum penahanannya, Adams masih mendakwa kali terakhir dia melihat Colleen - yang ketika itu berusia 24 tahun - selepas wanita itu keluar dari rumah mereka membawa dua beg dengan ditemani seorang wanita pertengahan usia.

    Ketika itu, dua anak mereka berusia tiga tahun dan 18 bulan. Adams ditahan di rumahnya di Wallaroo, Rabu lalu dan dibawa ke rumah yang pernah didiami pasangan itu sebelum menunjukkan tempat mangsa ditanam. 

    Gambar disiarkan media semalam menunjukkan Adams dibawa ke bekas kediamannya sambil ditemani detektif, sebelum menunjukkan kawasan yang dilitupi konkrit, dipercayai tempat Colleen ditanam, lapor Nine News. 

    Sementara itu, anak bongsu pasangan itu, Kaye memberitahu wartawan: “Akhirnya hari ini saya jumpa ibu. Selepas 45 tahun berharap, akhirnya dia ditemui.”
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: 45 Tahun Rungkai Kes Isteri 'Hilang' Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top