My Blog List

Translate

  • PANAS

    Saturday 25 April 2015

    CORAT CORET PRK ROMPIN HARI KE 4

    * Perang Poster dan bendera parti bertanding sudah mula kelihatan. Bandar Kuala Rompin sudah mulai meriah dengan warna biru (Barisan Nasional) dan Hijau (PAS)

    * Agak menyedihkan bila melihat kanak-kanak seusia 10 tahun mengambil upah memasang bendera dan sepanduk parti-parti yang bertanding.

    * Keluasan Parlimen Rompin ini menyukarkan petugas media Pilihanraya untuk membuat liputan keseluruhan tentang polar pemilihan pengundi di kawasan ini.

    * Terdapat satu mini karnival di Pantai Hiburan di Kuala Rompin ini dengan menyajikan mini konsert setiap malam dan gerai-gerai jualan. Menariknya, aktiviti ini bermula 21hb April yang lepas dan hanya akan berakhir pada 5hb Mei ini. Hmmm peluang peniaga untuk menjana pendapatan sempena Pilihanraya kecil kali ini.

    * Bagi orang luar yang berkunjung ke Rompin kali ini, hanya 2 menu utama yang menjadi perhatian dan sentiasa di serbu. Ikan bakar kuah asam dan juga Raja Udang air tawar, Udang Galah.

    * Jangan ingat Rompin agak terkebelakang dari segi minat terhadap permotoran. Selain mat rempit yang seperti biasa kita lihat, aktiviti lumba haram kereta juga boleh di lihat. Hebatkan?

    * 2 benda yang agak sukar di lihat di sini. malah boleh dikatakan tiada langsung (mungkin terlepas pandang). 1 jualan CD haram. 2. Pusat karaoke.

    * Pernah lihat 7 eleven kehabisan stok dalam kedai? Di Kuala Rompin anda boleh lihat situasi ini.



    JSJM
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: CORAT CORET PRK ROMPIN HARI KE 4 Rating: 5 Reviewed By: Samurai Biru
    Scroll to Top