My Blog List

Translate

  • PANAS

    Friday 24 April 2015

    KUNJUNGAN HORMAT KE PUSAT MEDIA DI KOLEJ KOMUNITI DAN PENGINAPAN PUSAT MEDIA

    Pergerakan Puteri UMNO Malaysia mengadakan kunjungan hormat ke Pusat Media di Kolej Komuniti Kuala Rompin dan penginapan pengamal media arus perdana di Kuala Rompin hari ini. Kunjungan yang di ketuai oleh Naib Ketua Puteri UMNO Malaysia, Zahida Zarik Khan dengan di sertai Ketua Penerangan Puteri UMNO Malaysia, Haryati Hamzah dan beberapa orang ahli Puteri setempat dengan di sertai oleh beberapa orang ahli sebuah badan NGO pro kerajaan Negeri Terengganu, iaitu Terengganu Transformasi Baru (TTB).

    Kunjungan ini adalah menandakan hubuungan rapat yang terjalin antara pergerakan Puteri UMNO dengan media arus perdana dan menyampaikan wadah perjuangan Puteri dalam kempen kali ini. BBeliau bersama rombongan sempat singgah ke Bernama TV, RTM, Media Prima, termasuk Harian Metro dan kumpulan Utusan dan meluangkan hampir 15 minit di setiap lokasi bagi mendengar permasalahan yang di hadapi media dalam melaporkan berita yang tepat.

     JSJM
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: KUNJUNGAN HORMAT KE PUSAT MEDIA DI KOLEJ KOMUNITI DAN PENGINAPAN PUSAT MEDIA Rating: 5 Reviewed By: Samurai Biru
    Scroll to Top