My Blog List

Translate

  • PANAS

    Sunday 26 April 2015

    PEMUDA? KAMI TIDAK NAMPAK...

    Penulis bertembung dengan beberapa orang wakil dari MIC sebentar tadi di pusat media di Bandar Muadzam Shah di sini. Mereka adalah Ahli Parlimen Belia dan juga Ketua Pemuda MIC Pahang. Kebetulan mereka menganjurkan perlawanan bola sepak persahabatan antara MIC negeri dan pusat di Padang Majlis Daerah Rompin di sini.

    Menariknya, sewaktu di tanya tentang Pemuda UMNO di sini, mereka sendiri tidak tahu di manakah Khairy Jamaluddin dan barisan Exconya. Menurut Ketua MIC Pahang lagi, Khairy tidak di lihat berada di Rompin sejak hari pertama kempen di Rompin. Jelas beliau lagi, ketidak hadiran barisan pemuda di sini jelas satu kerugian memandangkan MIC sendiri turun bagi bertemu dengan 625 orang pengundi India di sini manakala Pemuda UMNO melepaskan peluang terhidang bertemu dengan pengundi muda Melayu disini.

    Apa yang anda telah lakukan Khairy? Pemuda dari sayap Barisan Nasional sendiri memperlecehkan anda dan barisan exco anda. Adakah anda kecewa calon yang di letakkan di Rompin bukan pilihan anda? Adakah anda ingin menempa nama sebagai juara andai Permatang Pauh dapat ditawan? Alasan tiada peruntukan untuk pilihanraya P091 Parlimen Rompin jelas suatu alasan yang dangkal. Andai anda memilih untuk memulaukan Rompin, bermakna anda menidakkan kepimpinan Perdana Menteri Malaysia, Dato Seri Mohd Najib dan boleh dikatakan menderhaka kepada pemimpin.

    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: PEMUDA? KAMI TIDAK NAMPAK... Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top