My Blog List

Translate

  • PANAS

    Friday 26 May 2017

    Ajal Dalam Baldi Pejabat



    Sepasang kekasih direman bagi membantu polis menjalankan siasatan berhubung kematian seorang kanak-kanak perempuan yang didakwa lemas di dalam baldi di dalam tandas sebuah pejabat di Meru di sini kelmarin. 

    Wanita berusia 41 tahun dan pasangannya yang 10 tahun lebih muda daripadanya direman selama empat dan enam hari bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 31(1)(a) Akta Kanak-Kanak 2001 (Pindaan 2016).

    Ketua Polis Daerah Ipoh, Asisten Komisioner Sum Chang Keong berkata, Fatini Alesya Abdul Karim, 2, didakwa lemas selepas terjatuh ke dalam baldi ketika dibawa masuk ke dalam bilik air pejabat lelaki berkenaan pada pukul 8.30 pagi.

    Katanya, mangsa dibawa masuk ke situ untuk membuang air besar. Mangsa merupakan anak wanita itu. “Ketika itu, ibu mangsa menunggu di dalam kereta sementara menunggu kekasihnya membawa anaknya ke bilik air pejabatnya.

    “Tidak lama kemudian, lelaki itu keluar dalam keadaan cemas memberitahu wanita tersebut bahawa mangsa telah terjatuh ke dalam baldi dan tidak sedarkan diri,” katanya ketika dihubungi media di sini semalam.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Ajal Dalam Baldi Pejabat Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top