My Blog List

Translate

  • PANAS

    Monday 29 May 2017

    Padah Berskandal Dengan Isteri Orang



    Seorang tauke kebun nanas yang dipercayai meminati wanita Siam, isteri kepada jirannya ditemui mati dibunuh di Jalan Pengkalan Sungai Kerang, Padang Gajah dekat sini malam kelmarin. 

    Mayat Wong Chee Kheong, 43, yang masih bujang ditemui berlumuran darah kira-kira 30 meter dari rumah jirannya pada pukul 9.35 malam. Ketua Polis Daerah Taiping, Asisten Komisioner Harrith Kam Abdullah berkata, pemeriksaan ke atas mayat Chee Kheong mendapati lelaki itu mengalami luka yang teruk di kepala, pipi dan lengan.

    “Siasatan dan pemeriksaan awal mendapati mangsa diserang seorang lelaki yang dipercayai cemburu atau marah dengan Chee Kheong yang disyaki mempunyai hubungan intim dengan isterinya,” kata beliau di sini semalam.

    Menurut beliau, Chee Kheong disyaki diserang dengan senjata tajam di belakang rumah jirannya itu sebelum dia ditemui mati di tepi jalan kira-kira 30 meter dari rumah penyerangnya.

    “Mangsa dipercayai diserang ketika dia berada di kawasan belakang rumah jirannya dipercayai untuk bertemu dengan wanita Siam berkenaan,” kata beliau.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Padah Berskandal Dengan Isteri Orang Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top