My Blog List

Translate

  • PANAS

    Monday 31 October 2016

    Misteri Bau Busuk Terungkai, 4 Mayat Ditemui


    Ditekup dengan plastik, ditikam di dada dan perut dengan kejam sebelum dicampak di tepi semak. Itu yang berlaku ke atas empat lelaki dipercayai diperlakukan kejam dan tiada berperikemanusiaan sebelum ditemui dalam kawasan semak di Kampung Tanjung Hilir, Bekelam, di sini, semalam. 

    Mayat keempat-empatnya berusia antara 20 dan 30-an ditemui dalam keadaan berulat dengan ada yang hampir putus dan perut terburai akibat ditetak dengan senjata tajam. Mangsa ditemui orang awam kira-kira jam 6.35 petang semalam sebelum menghubungi pihak berkuasa.

    Ketua Polis Kelantan Datuk Dr Ab Rahman Ismail ketika ditemui mengesahkan kejadian itu. Beliau berkata, sepasukan pegawai dan anggotanya ke tempat kejadian dan menemui empat mayat dalam keadaan mengerikan.

    “Berdasarkan keadaan mayat, kita percaya semua mangsa sudah mati lebih tiga hari. Siasatan awal kita percaya semua mereka dibunuh tempat lain sebelum dibuang di lokasi kejadian Berdasarkan kecederaan mangsa semua mangsa dibunuh dengan menggunakan modus operandi yang sama ditekup muka dengan plastik sebelum ditetak di dada, perut dan beberapa bahagian badan.

    “Berdasarkan kesan calar di bahagian badan mangsa kita percaya berlaku pergaduhan sebelum mangsa dibunuh oleh lebih dari seorang suspek,” katanya ketika ditemui di lokasi kejadian. 

    Menurutnya, setakat ini, identiti, warganegara jantina dan bangsa masih belum dikenal pasti. “Bagaimanapun, salah seorang mangsa mempunyai tatu di lengan kanan. Kita percaya kejadian ini dipercayai salah faham, dendam lama yang mempunyai kaitan dengan kes sebelum ini,” katanya.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Misteri Bau Busuk Terungkai, 4 Mayat Ditemui Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top