My Blog List

Translate

  • PANAS

    Friday 30 March 2018

    Dua Perogol Diarak Berbogel Ke Balai Polis



    Dua daripada empat perogol remaja 17 tahun diarak dalam keadaan telanjang bulat ke balai polis melalui jalan raya di tengah bandar Yingkiong, Arunachal Pradesh, India, kelmarin. 

    Ia kejadian terbaru di India dengan perogol diarak di jalan raya ke balai polis. Awal minggu ini, empat lelaki yang merogol pelajar kolej 20 tahun, diarak sepanjang jalan di Bhopal, Madhya Pradesh.

    Menurut laporan media India, dalam kejadian di Arunachal Pradesh itu, dua lelaki terbabit yang berusia 20-an, diikat tangan dan diheret dalam keadaan bogel sepanjang jalan ke balai polis di daerah Upper Siang.

    Hindustan Times melaporkan, Timbalan Ketua Polis (Wilayah Tengah), John Neihlaia, berkata: “Orang ramai bertindak sendiri sebelum menyerahkan dua lelaki itu kepada polis.” Menurutnya, mangsa berkenalan dengan seorang lelaki melalui telefon dan berjumpa dengannya Ahad lalu, sebelum dia dirogol lelaki terbabit dan tiga rakan lelaki itu.

    “Mereka menghantarnya pulang pada jam 2 pagi (Isnin) sebelum ibu bapanya membuat laporan polis.  Saudara-mara dan jiran keluarga mangsa berjaya menangkap dua daripada empat lelaki terbabit,” katanya. Daily Mail yang memetik laporan media India menyatakan, Neihlaia berkata, polis memburu dua lagi lelaki.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Dua Perogol Diarak Berbogel Ke Balai Polis Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top