My Blog List

Translate

  • PANAS

    Friday 30 March 2018

    Padah Intai Anak Dara Mandi



    Polis daerah Seberang Perai Utara (SPU) menahan seorang lelaki warga Myanmar selepas dipercayai mengintai seorang wanita yang sedang mandi di belakang bilik air rumah mangsa di Kuala Muda, Penaga di sini kira-kira pukul 9.15 malam tadi. 

    Tangkapan ke atas lelaki berusia 30 tahun itu dilakukan selepas polis menerima maklumat mengenai penyebaran video kejadian suspek dipukul oleh penduduk kampung yang tular di laman sosial Facebook petang semalam.

    Ketua Polis daerah SPU, Asisten Komisioner Noorzainy Mohd. Noor berkata, suspek sebelum itu ditahan abang wanita terbabit dan kemudiannya diserahkan kepada pihak polis.

    "Siasatan mendapati, kejadian disedari mangsa yang juga seorang penolong akauntan berusia 28 tahun semasa sedang mandi kira-kira pukul 6.30 pagi semalam dan dia telah memaklumkan perkara itu kepada abangnya.

    "Ekoran kejadian itu, abang mangsa yang mengecam saspek telah menangkap lelaki itu sebelum dipukul oleh orang kampung sehingga video kejadian tersebut menjadi tular dalam media sosial petang semalam," katanya dalam satu kenyataan di sini sebentar tadi.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Padah Intai Anak Dara Mandi Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top