My Blog List

Translate

  • PANAS

    Thursday 29 March 2018

    'Gosip Tular' Mengalahkan Doktor!



    PENYANYI Linda Eva, 41, menafikan gosip tular mendakwa anaknya Haziq, 18, yang juga vokalis Putera Band sudah tidak boleh menyanyi akibat kemalangan. Linda atau nama sebenarnya Norhaslinda Ishak berkata dia kesal dengan gosip tidak berasas itu kerana cuba menjatuhkan reputasi anaknya. 

    Haziq didakwa sudah tidak boleh menyanyi kerana kecederaan serius di jantung akibat kemalangan jalan raya dialami pada 28 Februari lalu. Kemalangan itu berpunca dari motosikal ditunggang Haziq atau Muhammad Haziq Hasbullah merempuh sebuah lori yang dipakir di bahu jalan.

    Linda dihubungi hari ini berkata anaknya kini semakin sembuh dan sudah pun menyertai dua persembahan nyanyian bersama Putera Band.

    "Siapa kata Haziq alami kecederaan serius hingga jantungnya bermasalah dan dia sudah tidak boleh menyanyi. Saya tahu mengenai gosip tular ini kerana pihak syarikat rakaman FMC pun ada menghubungi bertanyakan situasi sebenar.

    "Anak saya Haziq disahkan oleh doktor alami kecederaan di paru-paru, retak tulang tengkuk dan patah tulang rusuk akibat kemalangan itu. Tidak pula doktor yang merawat Haziq memberitahu saya ada kecederaan di jantungnya. Apa yang dimaklumkan kecederaan Haziq tidak begitu serius," katanya.

    Mengakui dia sangat terkejut dengan gosip tular itu, Linda berkata dia sudah cukup faham permainan dalam industri seni. "Gosip ini tular mungkin disebabkan kewujudan persaingan. Apatah lagi, Putera Band akan muncul dengan single ketiga tidak lama lagi.

    "Malah, tidak dinafikan juga Putera Band kini semakin mengumpul peminat yang dilihat sangat meminati single Rebahku Tanpamu dan Tersiksa," katanya.

    Linda yang kagum dengan sifat cekal anaknya memberitahu keadaan kesihatan Haziq semakin pulih meskipun perlu dipantau Selain Haziq, Putera Band dianggotai Mohamad Alift Abu Hasan Asa'Ari (Alepp, 19, dram), Muhammad Aidid Farhan Suhami (Aidid, 14, bass) dan Mohammad Fitri Abu Hasan Asa'Ari (Baby, 16, gitar utama).
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: 'Gosip Tular' Mengalahkan Doktor! Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top