My Blog List

Translate

  • PANAS

    Wednesday 30 August 2017

    Budak Terperangkap Dalam Mesin Basuh



    Seorang budak lelaki berusia tujuh tahun terperangkap di dalam sebuah mesin basuh ketika bermain sorok-sorok dengan adiknya. Kanak-kanak itu mungkin menemui tempat paling sesuai untuk menyorok di dalam peralatan elektrik itu di rumahnya di sini. 

    Bagaimanapun, apabila menyedari dirinya terperangkap di dalam mesin basuh itu, budak itu menjerit meminta tolong. Ibu bapa budak itu yang panik segera menghubungi bomba selepas usaha mereka untuk mengeluarkan mangsa juga gagal.

    Empat anggota bomba yang tiba beberapa minit kemudian, melumur kanak-kanak itu dengan minyak bunga matahari dan cara itu berjaya apabila mangsa berjaya keluar dengan sendiri.

    Sementara itu, pada hari yang sama polis menyelamatkan seorang budak lelaki berusia empat tahun yang hilang selama 10 jam sebelum ditemui terperangkap di celah dua blok konkrit ketika bermain sorok-sorok.

    Ibu bapa kanak-kanak itu menghubungi polis selepas mangsa hilang dari rumah mereka di kampung Novorudniy di Orenburg, Russia. Operasi besar-besaran dan dibantu anjing pengesan selama 10 jam akhirnya menemui kanak-kanak itu terperangkap di celah dua blok konkrit di kawasan rumahnya. 

    Polis berkata, kanak-kanak itu tidak menjerit meminta tolong kerana terlalu letih. Bagaimanapun, kanak-kanak itu tidak mengalami kecederaan serius.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Budak Terperangkap Dalam Mesin Basuh Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top