My Blog List

Translate

  • PANAS

    Wednesday 30 August 2017

    Popular Julung Kali Anjur Mega Bookfair



    Kedai buku Popular Malaysia, buat julung kalinya akan menganjurkan Mega Bookfair di Pusat Konvensyen Sunway Pyramid (SPCC). Mula diperkenalkan di Pulau Pinang dan Johor pada 2007 dengan objektif utamanya untuk menyemai budaya membaca di kalangan warga Malaysia. 

    Kini, kedai itu meluaskan lagi Mega Bookfair yang meliputi negeri Sabah, Sarawak, Melaka, Pahang dan terbaru di Selangor. Popular Mega Bookfair di SPCC berlangsung bermula 25 Ogos sehingga 3 September depan dengan keluasan ruang pameran 50,000 kaki persegi.

    Orang ramai dijemput hadir kerana pelbagai aktiviti menarik disediakan sepanjang pameran berlangsung. Antaranya, tawaran diskaun hebat yang hanya boleh didapati di pameran ini, hari pemegang kad, ganjaran bagi Beli Dengan Pembelian (PWP) dan Sesi Perkongsian Personaliti Tempatan iaitu beramah-mesra dengan penulis dan penceramah motivasi terkenal.

    Selain itu, ada pilihan buku pelbagai genre dalam Bahasa Malaysia, Inggeris dan Cina, serta alat tulis jenama Popular, UrbanWrite dan jenama antarabangsa lain, cakera padat, produk multimedia, serta snek pada harga hebat.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Popular Julung Kali Anjur Mega Bookfair Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top