My Blog List

Translate

  • PANAS

    Wednesday 29 November 2017

    Ibu Kejar Bawa Pisau



    Seorang wanita bertempiaran lari menyelamatkan diri selepas dikejar ibu kandungnya bersenjatakan pisau. Dalam kejadian jam 5 petang kelmarin, ibu mangsa dikatakan ‘naik hantu’ selepas menyangka anaknya itu mempunyai hubungan sulit dengan adik ipar. 

    Malah, mangsa berusia 37 tahun itu turut dihalau keluar dari rumah di Pandan Indah di sini, selepas dituduh membawa sial kepada keluarga.

    Sumber polis berkata, mangsa yang bekerja sebagai guru tuisyen mendakwa kerap diganggu secara seksual oleh adik iparnya sebelum ini. “Lebih memburukkan keadaan apabila adik mangsa menjadi ‘batu api’ dengan mendakwa mangsa mengganggu suaminya.

    “Berikutan itu, ibu mangsa yang percayai tuduhan itu terus memukul mangsa tanpa bertanya terlebih dulu perkara sebenar,” katanya semalam.

    Menurutnya, ibu mangsa turut mengambil pisau di dapur dan mengejar mangsa, namun wanita itu sempat menyelamatkan diri dengan berlari keluar dari kediaman itu. “Berikutan kejadian itu, mangsa yang ketakutan bertindak membuat laporan di Balai Polis Pandan Indah, untuk tindakan lanjut,” katanya.

    Sementara itu, Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner Hamzah Alias ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu dan pihaknya sudah menahan suspek iaitu seorang lelaki kerana dipercayai mencabul mangsa.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Ibu Kejar Bawa Pisau Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top