My Blog List

Translate

  • PANAS

    Monday 27 November 2017

    Yakin iPhone X Dapat Sambutan


    SNS Network (M) Sdn Bhd menaruh keyakinan pemintaan terhadap telefon pintar semakin meningkat dengan yang terbaru menerusi pelancaran telefon iPhone X di negara ini.

    Pelancaran di iTworld, pejabat SNS Network (M) Sdn Bhd di Jalan Sultan Nazrin Shah, di sini, mendapat sambutan menggalakan daripada penduduk sekitar Perak yang mula hadir di premis berkenaan seawal jam 6.30 pagi.

    Pengarah Urusan SNS Network (M) Sdn Bhd, Ko Yun Hung berkata, sememangnya ramai dalam kalangan peminat telefon pintar ternanti-nanti kehadiran model terbaru iPhone. Beliau berkata, program berkenaan dapat menarik pelanggan merasai sendiri pengalaman mengenali fungsi dan kelebihan istimewa yang ada pada iPhone X.

    “Kami mahu pelanggan merasai sendiri ciri-ciri istimewa dan terbaru yang ditawarkan menerusi iPhone itu sendiri. Menerusi program ini kami dapat meluangkan masa dan mengadakan pelbagai aktiviti bersama pelanggan.

    “Setakat ini pihak kami sudah menerima 300 prapendaftaran daripada pelanggan di seluruh negara sejak tempahan untuk iPhone X dibuka pada 17 November lalu. Daripada jumlah itu, 70 daripadanya dibuat untuk pelanggan di Perak.

    “Pelanggan hanya perlu memberikan maklumat seperti nama, nombor, model dan kapasiti telefon mereka. Tiada bayaran pendahuluan diperlukan dalam prapendaftaran,” katanya.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Yakin iPhone X Dapat Sambutan Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top