My Blog List

Translate

  • PANAS

    Tuesday 30 August 2016

    Pendrive TMJ Miliki 279 Muka Surat




    Ada 279 muka surat. Itu jumlah halaman dalam pendrive milik Tunku Mahkota Johor Tunku Ismail Sultan Ibrahim yang mahu diteliti sepenuhnya Menteri Belia dan Sukan Khairy Jamaluddin Abu Bakar. Pendrive yang didakwa mengandungi maklumat salah urus Persatuan Bolasepak Malaysia (FAM) itu, diserahkan Tunku Ismail kepada Khairy, Jumaat lalu. 

    “Saya baru mula membaca malam semalam (kelmarin). Saya tidak boleh habiskan semua 279 muka surat itu. Ia bukannya dokumen 20 muka surat. Beri saya masa untuk menghabiskan membaca dokumen itu. Kemudian saya akan maklumkan kepada anda apakah langkah seterusnya,” katanya pada sidang media selepas merasmikan program Hari Sukan Negara (HSN) 21KM semalam. 

    Menerusi laporan Akhbar semalam, Khairy berjanji akan bertindak secara telus dalam menangani isu membabitkan FAM itu. Jumaat lalu, laman facebook rasmi JOHOR Southern Tigers menyatakan Tunku Ismail sudah menyerahkan pendrive itu kepada Khairy kerana tidak mahu mempunyai sebarang masalah dengan FAM.

    Tunku Ismail pada 18 Julai lalu menerusi facebook rasmi JOHOR Southern Tigers mendedahkan memiliki pendrive yang menyimpan salah urus FAM, antaranya ketirisan penjualan tiket perlawanan akhir Piala FA dan Piala Malaysia selain aktiviti rasuah FAM yang didakwa berlarutan sehingga 30 tahun.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Pendrive TMJ Miliki 279 Muka Surat Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top