My Blog List

Translate

  • PANAS

    Wednesday 28 February 2018

    Padah Kencing Di Dalam Lif




    Seorang kanak-kanak lelaki yang membuang air kecil di dalam sebuah lif menerima padah apabila dia terperangkap selama beberapa jam akibat litar pintas. 

    Rakaman televisyen litar tertutup (CCTV) yang dimuat naik ke internet menunjukkan kanak-kanak yang tidak didedahkan identitinya itu memancutkan air kencing pada kesemua butang lif di sebuah bangunan apartmen di Chongqing pada Jumaat lalu.

    Dia kemudian menutup zip seluarnya dan bersedia untuk keluar namun malangnya pintu lif itu tidak dapat dibuka gara-gara mengalami litar pintas disebabkan air kencingnya. Kanak-kanak itu kelihatan panik apabila keadaan di dalam lif menjadi gelap menyebabkan dia menekan butang lif berkenaan berkali-kali.

    Media tempatan melaporkan kanak-kanak itu tidak mengalami sebarang kecederaan dan telah diselamatkan oleh kakitangan penyelenggaraan bangunan tersebut.

    Lif berkenaan dikatakan masih dalam penyelenggaraan dan ibu bapa kanak-kanak itu dijangka perlu membayar ganti rugi disebabkan kerosakan yang dilakukan anak mereka.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Padah Kencing Di Dalam Lif Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top