My Blog List

Translate

  • PANAS

    Wednesday 28 February 2018

    Sufian Tidak Kenal Lelaki Dikaitkan Dengan Elfira



    Penyanyi Sufian Suhaimi mengaku tidak tahu menahu dan mengenali usahawan muda bernama Asyraff Mazlan yang kini dikaitkan ada hubungan dengan bekas tunangnya, Elfira Loy. Sufian, 26, turut menafikan kewujudan orang ketiga dalam hubungannya dengan Elfira sepanjang tempoh pertunangan mereka. 

    “Saya tidak tahu menahu tentang cerita terbaharu ini. Saya tahu lelaki itu salah seorang kenalan Elfira, tetapi tidak mengenalinya secara peribadi dan tidak tahu sejauh mana hubungan mereka. Sepanjang tempoh pertunangan tidak pernah timbul isu ini,” kata Sufian ketika ditemui selepas muncul dalam program Jangan Ingat Kami Tidak Kisah semalam.

    Penyanyi lagu Terakhir itu turut menegaskan dia tidak terkesan langsung andai Elfira bertemu dengan lelaki lain kerana ikatan pertunangan antara mereka telah pun berakhir secara baik. “Saya memang tidak terkesan kerana kami sudah tiada hubungan. Walaupun begitu, Elfira tetap rakan baik saya. Apapun yang dilakukan, saya sentiasa doakan yang terbaik buat dirinya,” ujar Sufian.

    Meskipun ikatan pertunangan antara Sufian dan Elfira telah terputus secara rasmi pada 18 Februari lalu, namun kisah mereka masih menjadi perbualan hangat apabila terdapat dakwaan bahawa pelakon itu sudah menemui pengganti.

    Semuanya gara-gara foto yang dimuat naik oleh Asyraff di Instagram. Menerusi foto tersebut kelihatan Elfira, kakaknya iaitu Azlisa bersama Asyraff. Ia dirakamkan semasa mereka meraikan ulang tahun kelahiran Asyraff di sebuah restoran baru-baru ini.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Sufian Tidak Kenal Lelaki Dikaitkan Dengan Elfira Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top