My Blog List

Translate

  • PANAS

    Tuesday 27 February 2018

    Punca Sebenar Salman Khan Masih Bujang



    Salman Khan mendedahkan punca utama dia masih belum berkahwin sehingga ke hari ini ialah kerana kos untuk mengadakan majlis perkahwinan terlalu mahal sekarang dan dia tidak mampu menampung perbelanjaan itu. 

    Pelakon berusia 52 tahun itu berkata, majlis perkahwinan sudah menjadi satu perkara yang besar sehingga ramai yang sanggup menghabiskan banyak wang untuk berkahwin. “Saya tidak mampu. Sebab itulah saya masih bujang,” katanya.

    Terdahulu, Salman dikatakan pernah menganjurkan majlis perkahwinan untuk kakaknya Arpita pada 2014 di Istana Falaknuma, Hyderabad apabila kos jamuannya antara yang termahal di India. Selain itu, Salman juga disenaraikan oleh majalah Forbes pada 2017 sebagai antara tiga pelakon Bollywood yang menerima bayaran termahal iaitu AS$37 juta (RM145,021,583) setahun.

    Pada 2016, dia pernah membuat pengakuan punca utama dia tidak berkahwin adalah kerana berasakan dia tidak mampu menjadi seorang suami yang baik.

    Barangkali, atas alasan itu juga pelakon yang terkenal menerusi filem Kick itu belum menoktahkan zaman bujangnya. Bagaimanapun, peminat seluruh dunia sentiasa mendoakan supaya Salman mendirikan rumah tangga secepat mungkin.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Punca Sebenar Salman Khan Masih Bujang Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top