My Blog List

Translate

  • PANAS

    Wednesday 14 February 2018

    'Sajat Seperti Lalat Hijau'



    USAHAWAN yang kini bergelar selebriti, Nur Sajat Kamarruzaman enggan mengambil pusing segala komen netizen yang mengecam penampilannya yang tular sejak Ahad lalu. 

    Segalanya bermula apabila Sajat memuat naik beberapa video dan gambar di Instagram menyarung gaun sequein berwarna hijau rekaan Gie ketika menghadiri Anugerah Juara Lagu ke-32 (AJL32). Gambar terbabit mengundang pelbagai kritikan sehingga ada netizen menyamakan persalinan Sajat seperti lalat hijau.

    “Saya sudah lihat gambar berkenaan. Tak mengapalah. Saya sudah lali dengan kecaman dan ejekan. Biarlah apa mereka mahu katakan kerana masing-masing mempunyai pendapat dan saya tidak boleh sekat fantasi orang.

    “Bagi saya, makin dilayan makin menjadi-jadi netizen sekarang ini. Jadi saya tidak mahu melayan dan biarkan mereka terus mengata. Saya tak marah pun,” katanya.

    Menurut Sajat, dia tidak pernah tertekan apabila dirinya terus menjadi mangsa kecaman netizen. “Saya percaya apabila pakaian yang digayakan menjadi perhatian maksudnya kehadiran saya disedari umum. Kecaman ini sedikitpun tidak melemahkan saya, malah memberi saya keyakinan untuk terus tampil bergaya dengan rekaan yang unik dan terkini,”katanya.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: 'Sajat Seperti Lalat Hijau' Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top