My Blog List

Translate

  • PANAS

    Wednesday 30 November 2016

    Platform Ganjaran Rebat Mudah Ahli PlusOne


    SENHENG Mobile melancarkan program PAYBACK dan pelan prabayar yang menawarkan rebat 10 peratus dalam bentuk EZ Kredit. Pengarah Urusan Senheng Electric (KL) Sdn Bhd, Lim Kim Heng berkata, pelancaran PAYBACK ini, bertujuan menyediakan platform ganjaran berbentuk rebat yang mudah dan senang untuk ahli PlusOne. 

    “2016 sememangnya tahun yang penuh cabaran bagi Senheng. Bagi meningkatkan pengalaman dan keutamaan pelanggan, kami melancarkan SENHENG Mobile dengan Rebat Pelan Mudah Alih Terbaik sebagai tanda penghargaan atas sokongan pelanggan.

    “Kami menjangkakan Kredit EZ akan meningkatkan penjenamaan dan kesetiaan jenama kami, sekali gus memacu Senheng ke arah tahap pencapaian lebih tinggi,” katanya pada majlis pelancaran program PAYBACK di sini, semalam.

    SENHENG Mobile kini menjadi cara baru yang membolehkan ahli PlusOne Senheng dan senQ berhubung serta berkomunikasi pada bila-bila masa dan di mana jua. Melalui kerjasama dengan redONE Network Sdn Bhd, pihaknya bersedia menawarkan rangkaian dan liputan paling luas serta pantas selain menyediakan pelbagai nilai tambahan hebat kepada pelanggan.

    Satu daripada manfaat yang ketara daripada pelan prabayar SENHENG Mobile adalah Panggilan Dalam Rangkaian Sama tanpa had, yang mana pengguna boleh membuat panggilan sesama prabayar SENHENG Mobile dengan percuma.

    Lim berkata, lebih menarik rebat 10 peratus akan diberikan ke atas tambah nilai dalam bentuk Kredit EZ, yang mana pengguna boleh menggunakan kredit EZ terkumpul untuk menebus produk elektrik di mana-mana cawangan Senheng atau senQ Digital Station di seluruh negara.

    SENHENG Mobile yang dibuka untuk pendaftaran bermula dari 1 Disember ini turut menyediakan 200 keping kad prabayar bernilai RM30 untuk diberikan secara percuma di empat lokasi berbeza iaitu Grand Senheng Setia Alam, Grand Senheng Selayang, senQ Alamanda, Putrajaya dan senQ Leisure Mall.

    Sementara itu, SENHENG Mobile turut meningkatkan tahap keselamatan siber dengan memberikan identiti BlackBox Mobile kepada pelanggan iaitu penyelesaian keselamatan gred perusahaan oleh MicroStrategy Amerika Syarikat yang mana pelanggan boleh membuat penebusan Kredit EZ di bawah standard keselamatan tertinggi tanpa perlu berulang kali memasukkan nama pengguna dan kata laluan.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Platform Ganjaran Rebat Mudah Ahli PlusOne Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top