My Blog List

Translate

  • PANAS

    Sunday 28 January 2018

    'Kekasih' Untuk Disewa



    Tawar gadis pinoy diimport khas dari Filipina sebagai teman wanita upahan dengan kadar bayaran semurah RM50. Itu antara aktiviti maksiat dijalankan sebuah premis hiburan di Kelana Jaya sejak beberapa bulan lalu. 

    Kebanyakan gadis seksi warga asing itu dijadikan daya penarik untuk memastikan pelanggan menghabiskan masa lebih lama di premis berkenaan. Difahamkan premis itu pernah diserbu beberapa kali sebelum ini namun pemiliknya masih berdegil meneruskan operasi.

    Bagaimanapun, premis itu sekali lagi diserbu sepasukan anggota Bahagian Kongsi Gelap, Maksiat dan Perjudian (D7) Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Selangor jam 10 malam kelmarin. Pegawai Turus D7 Selangor Deputi Superintendan Norhizam Bahaman berkata, seramai 14 individu ditahan atas kesalahan menyalahgunakan pas lawatan sosial dalam serbuan berkenaan.

    “Selain itu seorang majikan dan dua pekerja turut ditahan bagi membantu siasatan polis. “Seramai sembilan wanita warga Filipina ditahan selepas dipercayai berkhidmat sebagai pelayan pelanggan,” katanya.

    Norhizam berkata, semua individu ditangkap dibawa ke Balai Polis Kelana Jaya untuk proses dokumentasi dan tindakan lanjut. “Kes disiasat mengikut Seksyen 55b dan Seksyen 39 Akta Imigresen 1963,” katanya.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: 'Kekasih' Untuk Disewa Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top