My Blog List

Translate

  • PANAS

    Sunday 28 January 2018

    Polis Buru Suspek Lepaskan Tembakan Terkena Tiga Individu



    Polis sedang memburu seorang lelaki yang dipercayai menembak tiga pelanggan di sebuah restoran di Kuching City Mall Commercial Centre, Batu 4 1/2Jalan Penrissen di sini tengah malam tadi. 

    Dalam kejadian kira-kira pukul 12 tengah malam itu, tiga mangsa mengalami kecederaan dan sedang dirawat di Hospital Umum Sarawak (HUS). Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Sarawak, Datuk Dev Kumar berkata, suspek tersebut telah melepaskan tembakan menggunakan senapang patah terhadap mangsa sebelum melarikan diri menggunakan kereta jenis Proton Waja berwarna perak.

    "Suspek dikenali Patrick Buddy Siam, 30, yang berasal dari Rumah Panjang Antas, Skrang, Sri Aman. Siasatan awal mendapati berlaku perselisihan dengan mangsa di sebuah hostel pekerja dipercayai pergaduhan melibatkan teman wanitanya," katanya dalam satu kenyataan sebentar tadi. 

    Tambahnya, seorang mangsa merupakan jurujual berusia 42 mengalami kecederaan pada kaki kanan manakala seorang lagi mangsa bekerja penarik kereta berusia 47 cedera di bahagian perut dan kaki. "Seorang lagi mangsa juga bekerja sebagai penarik kereta berusia 30 tahun pula cedera di kaki kiri," jelasnya.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Polis Buru Suspek Lepaskan Tembakan Terkena Tiga Individu Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top