My Blog List

Translate

  • PANAS

    Thursday 31 May 2018

    Kenapa Kurang Ajar Sangat?



    WANITA warga emas patah empat gigi selain cedera pada seluruh badan selepas diserang jiran lelakinya dalam kejadian di rumahnya di Krokop, Miri, Sabtu lalu. 

    Dalam kejadian 2 pagi itu, mangsa berusia 60 tahun didakwa ditumbuk dan disepak suspek yang menceroboh ke dalam rumah mangsa. Menurut sumber, suspek berusia lingkungan 30-an dipercayai menceroboh melalui bumbung rumah lalu memasuki bilik tidur mangsa.

    "Suspek kemudiannya terus menumbuk dan menyepak mangsa berkali-kali sehingga mangsa terpaksa merayu dilepaskan. Kemudiannya, suspek mendakwa mengalami masalah keluarga dan kewangan dan meminta mangsa memberikan wang RM100," katanya.

    Katanya, suspek kemudiannya meminta mangsa menghantar suspek ke restoran berhampiran menaiki kereta Perodua Kancil mangsa. "Ketika perjalanan, suspek tiba-tiba memberitahu mangsa agar tidak menceritakan hal itu pada abangnya yang menetap di sebelah rumah mangsa "Mangsa kemudiannya menyedari suspek adalah adik kepada jiran yang dikenalinya," katanya.

    Katanya, selepas menghantar suspek, mangsa terus menghubungi anak lelakinya berusia 38 tahun sebelum mangsa membuat laporan polis di Balai Polis Pusat Miri. Sementara itu, jurucakap polis mengesahkan menerima laporan kejadian itu.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Kenapa Kurang Ajar Sangat? Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top