My Blog List

Translate

  • PANAS

    Monday 17 July 2017

    Polis Nafi Berlaku Di Pulau Pinang



    Polis Pulau Pinang menafikan kejadian pasangan yang didakwa suami isteri melakukan hubungan seks di tepi le­buh raya di Changkat Kledang, Jawi, Seberang Perai Selatan di sini sehingga membangkitkan kemarahan orang awam. 

    Berita dan gambar yang disiarkan menerusi blog Penang Post bertajuk “Pasangan memohon maaf selepas melakukan hubu­ngan seks di tepi laluan motosikal” itu menjadi viral di laman sosial termasuk WhatsApp sejak petang semalam.

    Ini berikutan pasangan wanita yang berdiri secara membongkok tanpa seurat benang itu dikatakan sedang melakukan hubungan seks dengan lelaki separuh bogel.

    Ketua Polis Daerah Seberang Perai Selatan, Superintendan Shafee Abdul Samad ketika dihubungi media semalam berkata, kejadian tersebut bukan berlaku di negeri ini sebaliknya berkemungkinan besar dirakam di luar negara.

    “Lebuh raya di negara ini tiada pagar berwarna hijau (tembok tengah) dan lokasi kejadian itu bukanlah di kawasan seperti yang didakwa dalam blog terbabit iaitu di Lebuh Raya Changkat Kledang di sini.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Polis Nafi Berlaku Di Pulau Pinang Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top