My Blog List

Translate

  • PANAS

    Monday 29 February 2016

    Mayat Guru Dijumpai Di Sungai Golok



    Seorang guru sekolah rendah ditemui mati dengan kesan kecederaan pada muka dan kepala di Sungai Golok berdekatanPengkalan Jambu, Narathiwat, Thailand semalam. Mayat Azami Mohamed, 38, yang merupakan guru di Sekolah Kebangsaan (SK) Batu Mengkebang, Kuala Krai ditemui terapung dan berpakaian lengkap oleh pihak berkuasa negara itu pada pukul 9 pagi. 

    Difahamkan, sebelum ditemui mati, Azami yang merupakan guru pendidikan khas itu sudah beberapa hari tidak hadir bertugas kerana didakwa mempunyai masalah peribadi. Bapa mangsa, Mohamed Ibrahim, 78, seorang penoreh getah berkata, dia tidak mengetahui tujuan anaknya yang masih bujang ke negara jiran kerana mangsa sudah lama tidak pulang ke rumah sebelum itu.

    “Saya mengetahui anak saya ditemui sudah meninggal dunia setelah dimaklumkan oleh pihak polis semalam (hari ini). “Saya dan isteri, Zaharah Mohamad, 70, tidak menyangka anak saya ditemui dalam keadaan sedemikan rupa,” kata warga emas itu di sini semalam.

    Mohamed yang terkilan dengan kejadian itu berharap pihak polis dapat menjalankan siasatan lanjut bagi mengetahui punca anaknya disyaki dibunuh sebelum mayatnya dibuang ke sungai.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Mayat Guru Dijumpai Di Sungai Golok Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top