My Blog List

Translate

  • PANAS

    Wednesday 20 June 2018

    Kanak-Kanak Maut Ditikam 30 Kali



    Seorang kanak-kanak perempuan berusia tiga tahun mene­mui ajal dalam keadaan menyayat hati apabila ditikam sebanyak 30 kali oleh bapa saudaranya dalam kejadian di Jalan Kuang Gunung 4, Taman Kepong di sini kelmarin. 

    Ketua Polis Daerah Sentul, Asisten Komisioner R. Munusamy berkata, kejadian pada pukul 9 malam itu berlaku apabila suspek berusia 21 tahun tersebut datang ke rumah mangsa kononnya untuk melawat ahli keluarganya.

    Katanya, suspek dibenarkan masuk oleh nenek mangsa sebelum wanita itu keluar manakala ibu mangsa membawa ba­yinya naik ke tingkat atas untuk tidur. “Ketika ditinggalkan, suspek sedang bermain dengan mangsa di tingkat bawah.

    "Bagaimanapun, ketika neneknya pulang, dia terkejut apabila menemui mangsa dalam keadaan tidak sedarkan diri dengan ditutupi kain berwarna putih yang berlumuran darah di dalam bilik stor.

    “Nenek mangsa kemudian memaklumkan kepada ibu mangsa yang sedang bersama suspek di tingkat atas, ketika itu dia bermain pula dengan adik mangsa. Mereka kemudian meminta bantuan jiran untuk menghantar mangsa ke sebuah hospital di Desa ParkCity,” katanya dalam satu kenyataan semalam.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Kanak-Kanak Maut Ditikam 30 Kali Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top