My Blog List

Translate

  • PANAS

    Tuesday 19 July 2016

    Dirogol Kali Kedua Oleh Perogol Yang Sama



    Jarang sekali kita mendengar, seorang perogol merogol mangsanya untuk kali kedua semasa didalam perbicaraan. Kebiasaannya, pesalah rogol ini akan dibicarakan dan sepanjang perbicaraan, tertuduh akan diperintahkan mahkamah untuk menjauhi mangsa dengan pengawasan ketat dari pihak berkuasa sepanjang tertuduh diikat jamin.

    Namun, lain pula halnya dengan apa yang berlaku di Haryana, India. Seorang pelajar perempuan berusia 21 tahun sekali lagi menjadi mangsa rogol beramai-ramai dengan dua perogol terbabit sedang dibicarakan kerana merogolnya tiga tahun lalu.

    Menurut polis di Haryana dekat sini, mereka sedang memburu lima lelaki dengan dua daripadanya berada dalam jaminan menunggu perbicaraan kerana pernah merogol mangsa pada 2013. Pelajar itu diculik di luar kolejnya sebelum dia diberi dadah dan dirogol dalam kereta.

    Mangsa ditemui tidak sedarkan diri dalam semak di tepi satu lebuh raya malam Rabu lalu, di Haryana, yang berjiran dengan New Delhi.

    Ketua Polis Haryana, Pushpa Khatri, berkata dua lelaki itu dikenal pasti merogol mangsa di Bhiwandi pada 2013 dan pelajar itu masih dirawat di hospital. Keluarga mangsa mendakwa lima lelaki itu mengugut mereka supaya menarik balik laporan polis kejadian rogol pada 2013 menyebabkan keluarga itu berpindah ke daerah Rohtak kerana bimbangkan keselamatan.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Dirogol Kali Kedua Oleh Perogol Yang Sama Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top