My Blog List

Translate

  • PANAS

    Thursday 28 July 2016

    'Hadiah Daripada Peminat'


    "Saya tidak akan menjual kereta ini kerana menganggap ia hadiah daripada peminat," kata Bintang Paling Popular Anugerah Bintang Popular BH 29 (ABPBH 29), Neelofa, hari ini. 

    Pelakon dan pengacara popular itu berkata, hadiah kereta Volkswagen Passat tajaan Volkswagen Group Malaysia itu juga kenangan manis malam kemuncak ABPBH29 di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya pada 8 Mei lalu.

    “Apabila memandang kereta itu, saya pasti teringat kembli saat ketika diumumkan sebagai pemenang," katanya selepas Majlis Penyampaian Hadiah ABPBH 29, hari ini.

    Neelofa menerima kereta itu daripada Pengarah Jualan Volkswagen Group Malaysia Roland Ooi sambil disaksikan Pengarang Bersekutu Berita Harian (BH) 2 dan Majalah Mingguan BH, Azhar Abu Samah dan Pengarang Hiburan BH merangkap Pengerusi Jawatankuasa Pengelola ABPBH 29, Shamshul Azree Samshir.

    Neelofa yang turut memenangi kategori Anugerah Pengacara Wanita Popular berkata, Volkswagen Passat itu kini menjadi kereta keempat dimilikinya dan setiap kenderaan mempunyai kisah tersendiri. 

    "Kereta pertama digunakan ketika masih belajar manakala yang kedua dibeli sewaktu memulakan karier seni. Alhamdulillah, rezeki bertambah dan saya membeli kereta ketiga bagi urusan perniagaan," katanya.

    Pada majlis sama, hadiah kereta Volkswagen Vento turut diserahkan kepada pemenang utama kategori pembaca, Muhammad Zulhimi Yusof, 25, dari Kelantan. Muhammad Zulhimi yang menghantar empat penyertaan tidak pernah menjangka akan memenangi hadiah utama peraduan pembaca yang bertemakan Respek.

    "Saya tahu mustahil dapat menang hadiah utama dan lebih menyimpan harapan untuk mendapat hadiah sampingan," katanya. Menurutnya, idea menulis slogan peraduan itu datang daripada nasihat ibunya yang sentiasa mengingatinya supaya menghormati orang sekeliling.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: 'Hadiah Daripada Peminat' Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top