My Blog List

Translate

  • PANAS

    Wednesday 21 September 2016

    Budak 11 Bulan Pun Jadi Mangsa Rogol




    Setiap manusia atas muka bumi ini dibekalkan dengan akal dan nafsu. Dalam Islam, seorang lelaki itu dibekalkan 9 akal dan 1 nafsu iaitu perempuan. Bagi seorang perempuan pula, mereka dibekalkan dengan 9 nafsu dan 1 akal di mana 9 nafsu inilah yang terpaksa dikawal oleh kaum Adam sepanjang mereka bersama-sama dengan wanita.

    Dalam Islam juga, adalah dilarang sama sekali umatnya menyentuh dan meminum minuman keras kerana dari minuman inilah seseorang manusia itu boleh dibutakan mata dan hatinya untuk berfikiran waras.

    Inilah yang berlaku terhadap seorang bayi dari golongan miskin di India. Siapa sangka, bayi yang berusia 11 bulan ini menjadi mangsa rogol seorang lelaki, setelah lelaki berkenaan mabuk berhampiran khemah tempat tinggal bayi dan ibunya. Bayi berkenaan dilarikan oleh lelaki berkenaan sewaktu pasangan anak beranak ini sedang tidur dan hanya ditemui 2 jam kemudian.

    Menurut ibu bayi berkenaan, dia terjaga pada tengah malam dan menjerit sebaik sahaja menyedari anaknya tiada disisinya. Sebaik sahaja orang ramai mendengar jeritan si ibu berkenaan, usaha mencari digerakkan dan kira-kira 30 minit kemudian, bayi berkenaan dijumpai di dalam belukar, tidak jauh dari khemah mereka.

    Lebih malang lagi, ketika ditemui, terdapat kesan kuku di seluruh bdan bayi berkenaan dengan kemaluan bayi berkenaan didapati mengalami pendarahan teruk. Menurut doktor yang merawat bayi malang berkenaan, masa depan bayi berkenaan dijangka kelam kerana dibimbangi, bayi berkenaan akan mengalami masalah kesihatan jangka panjang.

    Timbalan Komisiner Polis Delhi Barat, Pushpendra Kumar mengesahkan kejadian dan pihak polis telah menahan suspek rogol berkenaan. Suspek yang dikenali sebagai Vijay Singh, 42 tahun telah mengaku melakukan perbuatan keji berkenaan akibat daripada pengaruh alkohol yang diambilnya.

    Dalam pengakuannya, suspek berkata, dalam keadaan separa sedar, dia telah melarikan bayi berkenaan kedalam belukar dan terus merogol bayi berkenaan selama 2 jam. Dia kini sedang menunggu untuk dibiacarakan.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Budak 11 Bulan Pun Jadi Mangsa Rogol Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top