My Blog List

Translate

  • PANAS

    Wednesday 18 January 2017

    Letih Cerita Kisah Peribadi


    Pelakon popular Zul Ariffin memilih mengunci mulut apabila ditanya mengenai desas-desus hubungan cintanya dengan pelakon jelita Zahirah Macwilson sudah berakhir. Zul berkata, dia enggan mengulas perkara itu kerana ia akan memberi kesan kepada perjalanan kariernya. 

    “Maaf, saya tidak akan buka mulut soal peribadi. Bukan mengada-ngada atau mahu berahsia, tetapi bagi saya kisah peribadi hanya akan buat kerjaya saya jadi sukar. Saya kena menjaga pihak yang melantik saya sebagai duta. Cerita sebegini hanya akan membuatkan mereka berasa tidak selesa. 

    “Lagipun saya sudah letih apabila sering diajukan pertanyaan mengenai kisah peribadi sejak dua tahun lalu. Cukup-cukuplah saya dihimpit pelbagai kontroversi,” katanya semalam.

    Zul berkata, dia tidak ambil pusing sekiranya ada pihak membuat spekulasi Zahirah bukan lagi kekasihnya. “Apapun yang berlaku di antara kami, saya tetap dengan pendirian untuk mengunci mulut.

    “Saya tidak kisah dengan apa sahaja andaian orang. Fokus saya kini hanyalah pada kerjaya dan akan berusaha melakukan yang terbaik,” katanya.

    Dalam pada itu, Zul mengakui sudah bersedia untuk mendirikan rumah tangga dan menyerahkan soal jodoh kepada Allah SWT. “Niat untuk berkahwin sudah lama ada tetapi mungkin belum sampai masa. “Saya percaya Allah sudah susun segalanya dan sebagai manusia kita kena berserah serta bersedia,” katanya.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Letih Cerita Kisah Peribadi Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top