My Blog List

Translate

  • PANAS

    Monday 27 February 2017

    Citibank Lancar Citi Simplicity+


    Citibank Malaysia melancarkan kad kredit terbaharunya iaitu Citi Simplicity+ yang menawarkan ganjaran kepada pemegang kad yang membuat pembayaran bulanan tepat pada masanya. Ia juga menawarkan 10 peratus pulangan atas caj faedah, serta tiada yuran tahunan, tiada caj pembayaran lewat, dan tiada yuran lebih had. 

    Ketua Kad dan Pinjaman Konsumer Citi Malaysia, Federico Grigera berkata, Citi Simplicity+ ialah kad kredit inovatif yang dicipta untuk menangani keperluan pengguna dengan menawarkan manfaat yang mudah dan penjimatan untuk mempermudahkan pengalaman perbankan bagi pemegang kad. 

    “Kad ini adalah satu-satunya kad kredit di pasaran yang memberi ganjaran kepada pelanggannnya yang membayar sekurang-kurangnya amaun minimum bulanan tepat pada masanya.

    “Kad ini telah diperkenalkan di Amerika Syarikat, Australia, Emiriyah Arab Bersatu, Poland, Rusia dan Indonesia. Malaysia ialah negara kedua untuk memperkenalkan produk versi Plus, yang memberikan 10 peratus pulangan faedah untuk bayaran tepat masa,” katanya.

    Menurutnya, Citi Simplicity+ memberi manfaat kepada mereka yang ingin mendapatkan kad kredit pertama, serta pemegang kad sedia ada yang mahukan kad kredit yang lebih ringkas.

    “Ia melengkapkan rangkaian produk kad kami yang sedia ada, dan membantu memperkukuh displin tertentu berkaitan pembayaran. Pemegang kad boleh menguruskan pembayaran semula kad kredit mereka dengan lebih baik dan terkawal.

    “Kami berasa amat teruja dengan pelancaran tawaran baharu ini di Malaysia dan berharap pengguna juga akan turut teruja,” katanya.

    Citi kekal sebagai antara peneraju pasaran dalam industri kad kredit dari segi penggunaan kad kredit, dengan tawaran rangkaian produk kad kredit yang memanfaatkan keperluan gaya hidup yang berbeza-beza.

    Beberapa kebaikan kad kredit Citi yang turut ditawarkan dalam Citi Simplicity+, termasuk promosi beli-belah yang menarik, perjalanan dan makanan di lebih daripada 2,000 kedai di seluruh negara. 

    Untuk maklumat lanjut mengenai kad Citi Simplicity+, termasuk manfaat, terma, kelayakan dan bagaimana untuk memohon kad, sila lawati www.citibank.com.my/simplicity, atau kunjungi cawangan terdekat.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Citibank Lancar Citi Simplicity+ Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top