My Blog List

Translate

  • PANAS

    Tuesday 28 February 2017

    Mengamuk Hilang Telefon Bimbit





    Seorang lelaki mengamuk dengan memegang pisau pemotong daging di sebuah restoran dekat Simpang Kuala di sini selepas menyedari telefon bimbit miliknya hilang ketika berada di restoran tersebut semalam. 

    Lelaki berusia 37 tahun itu juga mengugut untuk membakar restoran tersebut dengan memotong saluran getah gas memasak dan membakarnya menggunakan pemetik api. Pisau pemotong daging itu dipercayai diambil lelaki itu dari dalam restoran berkenaan.

    Ketua Polis Daerah Kota Setar, Asisten Komisioner Mohd. Rozi Jidin berkata, kejadian itu berlaku kira-kira pukul 12.45 tengah hari kelmarin. “Lelaki tersebut mempunyai satu rekod jenayah lampau di bawah Seksyen 379(A) Kanun Keseksaan kerana mencuri kenderaan, namun ujian air kencing mendapati dia bebas daripada pengaruh dadah,” katanya dalam satu kenyataan di sini semalam. 

    Sementara itu, beberapa klip video berdurasi pendek yang tersebar di media sosial memaparkan aksi lelaki itu mengamuk dengan dia dilihat menghayunkan pisau pemotong daging seolah-olah mengancam pihak berkuasa terdiri daripada anggota polis dan bomba yang cuba menenangkannya. 

    Kebanyakan klip video tersebut disertakan kapsyen mengatakan kononnya individu tersebut sebagai gila atau kurang siuman. Mohd. Rozi memberitahu, lelaki itu direman selama tiga hari bermula semalam.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Mengamuk Hilang Telefon Bimbit Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top