My Blog List

Translate

  • PANAS

    Wednesday 29 June 2016

    Muhyiddin Digesa Buat Rayuan



    Tan Sri Muhyiddin Yassin diminta mengemukakan rayuan kepada Lembaga Disiplin berhubung keputusan Majlis Tertinggi (MT) UMNO yang memecatnya daripada parti. 

    Ahli MT UMNO Datuk Dr Mohd Puad Zarkashi berkata, jika Muhyiddin sebagai pemimpin yang pernah memegang jawatan Timbalan Perdana Menteri dan Timbalan Presiden UMNO mengambil langkah itu, beliau akan lebih dihormati rakyat.

    “Nasihat saya pada Tan Sri (Muhyiddin), elok merayu masuk balik UMNO dan habiskan sejarah politik dalam UMNO, sebab dia sendiri kata UMNO adalah darah dagingnya. Ini adalah proses, jika ahli biasa pun boleh merayu, apatah lagi beliau (Muhyiddin) sebagai pemimpin politik senior. Lebih baik dia merayu,” katanya.

    Beliau berkata demikian pada sidang media selepas menghadiri majlis berbuka puasa Jabatan Hal Ehwal Khas (JASA) Pahang, di sini, kelmarin. Pada majlis itu, Mohd Puad yang juga Pengarah Ketua Pengarah JASA turut menyampaikan sumbangan kepada 36 anak yatim dan orang kurang upaya (OKU).

    Mengulas tindakan Muhyiddin yang sedang mempertimbangkan wadah perjuangan politik baru, Mohd Puad berkata, beliau melihat Ahli Parlimen Pagoh itu teragak-agak sama ada untuk menyertai parti pembangkang atau menubuhkan parti baharu.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Muhyiddin Digesa Buat Rayuan Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top